1397 Quest Mantığı (ALINTIDIR)

'Sunucu ( Server )' forumunda 21oyuncu tarafından 29 Nisan 2012 tarihinde açılan konu

  1. 21oyuncu

    21oyuncu New Member

    [HIDE]ALINTIDIR





    EVT KODLAMA



    Kod:
    EVENT [COLOR="Red"]trap numberdaki id[/COLOR]
    
    E SAY [COLOR="Red"]quest_talk_us değeri[/COLOR] -  [COLOR="Red"]npc id[/COLOR] -1 -1 -1 -1 -1 -1 -1 -1 -1 -1;
    
    END
    
    
    
    EVENT [COLOR="Red"]Quest_Helper_us'ta 10-byte'deki 0 değeri olduğu zamanki 0-ulnt32 değeri[/COLOR]
    
    E RUN_EVENT [COLOR="Red"]Quest_Helper_us'ta 10-byte'deki 4 değeri olduğu zamanki 0-ulnt32 değeri[/COLOR]
    
    END
    
    
    
    EVENT [COLOR="Red"]Quest_Helper_us'ta 10-byte'deki 1 değeri olduğu zamanki 0-ulnt32 değeri[/COLOR]
    
    E SELECT_MSG 2 [COLOR="Red"]Talk_us değeri[/COLOR] 10 -1 -1 -1 -1 -1 -1 -1 -1 -1 -1 -1 -1 -1 -1 -1 -1 -1 -1 -1;
    
    END
    
    
    
    EVENT [COLOR="Red"]Quest_Helper_us'ta 10-byte'deki 3 değeri olduğu zamanki 0-ulnt32 değeri[/COLOR]
    
    E SELECT_MSG 4 [COLOR="Red"]Talk_us değeri[/COLOR] 4006 51000 4005  -1 -1 -1 -1 -1 -1 -1 -1 -1 -1 -1 -1 -1 -1 [COLOR="Red"]npc id[/COLOR] -1 [COLOR="Red"]Quest_Helper_us'ta 9-Int32 değeri[/COLOR]; 
    
    END
    
    
    
    EVENT 51000
    
    A CHECK_EXIST_EVENT [COLOR="Red"]Quest_Helper_us'ta 9-Int32 değeri[/COLOR] 3 
    
    E SAVE_EVENT [COLOR="Red"]Quest_Helper_us'ta 9-Int32 değeri[/COLOR] 2;[COLOR="Blue"]Görevi Bitir[/COLOR]
    
    E SAVE_EVENT [COLOR="Red"]Quest_Helper_us'ta 9-Int32 değeri[/COLOR] 11;[COLOR="Blue"]Hunt Görevini Sonlandir[/COLOR]
    
    E EXP_CHANGE [COLOR="Red"]verilen exp miktari[/COLOR]
    
    E SELECT_MSG 100 900001000 [COLOR="Red"]verilen exp miktari[/COLOR] 0 0 0 0 0 0 0 0 ;;;[COLOR="Blue"]Verilen Ödülü Göster[/COLOR]
    
    E RETURN
    
    END
    
    
    
    EVENT [COLOR="Red"]Quest_Helper_us'ta 10-byte'deki 4 değeri olduğu zamanki 0-ulnt32 değeri[/COLOR];[COLOR="Blue"]Görev Al[/COLOR]
    
    ınıyor
    
    E RUN_EVENT 52000
    
    E RUN_EVENT 53000
    
    END
    
    
    
    EVENT 52000
    
    A CHECK_MONSTER_QUEST;[COLOR="Blue"]Başka Bir Hunt Görevi Var Mi Yok Mu Kontrolu[/COLOR]
    
    E SELECT_MSG 2 [COLOR="Red"]Quest_talk_us değeri[/COLOR] 10 -1 -1 -1 -1 -1 -1 -1 -1 -1 -1 -1 -1 -1 -1 -1 -1 -1 -1 -1;
    
    E RETURN
    
    END
    
    
    
    EVENT 53000
    
    A CHECK_NOEXIST_EVENT [COLOR="Red"]Quest_Helper_us'ta 9-Int32 değeri[/COLOR] 2 
    
    E SELECT_MSG 2 175 10 53001 -1 -1 -1 -1 -1 -1 -1 -1 -1 -1 -1 -1 -1 -1 -1 -1 -1 -1;
    
    END
    
    
    
    EVENT 53001
    
    E SELECT_MSG 4 176 22 53002 23  -1 -1 -1 -1 -1 -1 -1 -1 -1 -1 -1 -1 -1 -1 [COLOR="Red"]npc id[/COLOR] -1 [COLOR="Red"]Quest_Helper_us'ta 9-Int32 değeri[/COLOR]; 
    
    END 
    
    
    
    EVENT 53002
    
    E SAVE_EVENT [COLOR="Red"]Quest_Helper_us'ta 9-Int32 değeri[/COLOR] 1
    
    E SAVE_EVENT [COLOR="Red"]Quest_Helper_us'ta 9-Int32 değeri[/COLOR] 10;[COLOR="Blue"]Görevi Al Ve Hunt Saymaya Başla[/COLOR]
    
    E RETURN
    
    END
    
    
    
    EVENT 109400;[COLOR="Red"](Quest_Helper_us'ta 10-byte'deki 1 değeri olduğu zamanki 0-ulnt32 değeri 6 haneli sayı olmak zorunda)[/COLOR]
    
    E SAVE_EVENT [COLOR="Red"]Quest_Helper_us'ta 9-Int32 değeri[/COLOR] 0
    
    E SAVE_EVENT [COLOR="Red"]Quest_Helper_us'ta 9-Int32 değeri[/COLOR] 11;
    
    E RETURN
    
    END
    
    
    
    EVENT 109402;[COLOR="Red"](Quest_Helper_us'ta 10-byte'deki 3 değeri olduğu zamanki 0-ulnt32 değeri 6 haneli sayı olmak zorunda)[/COLOR]
    
    E SAVE_EVENT [COLOR="Red"]Quest_Helper_us'ta 9-Int32 değeri[/COLOR] 0
    
    E SAVE_EVENT [COLOR="Red"]Quest_Helper_us'ta 9-Int32 değeri[/COLOR] 11;
    
    E RETURN
    
    END


    Evt kısmı bitti.Şimdi TBL editleme var.



    TBL Açıklamalari



    Quest_Helper_Us.Tbl



    Kod:
    0.UInt32:Evtde Okuyacağı EVENT DEğerini Gösterir Evt Anlatımına Geçince Daha İyi Anlıyacaksınız....
    
    
    
    1.Byte:Ne İşe Yaradığını Bilmiyorum Ama Hep 2 Olarak Kullanılıyor...
    
    
    
    2.Byte:Questin Açılacağı Leveli Belirler,Kaç yazarsanız O Levelde Quest Açılır...
    
    
    
    3.UInt32:2.Byte Sutunda Yazdığımız Levelde Experience Değeri Kaç Olunca Açılacağını Belirler....
    
    
    
    4.Byte:Questi Yapabilecek Classı Belirliyor;
    
    1-Warrior
    
    2-Rogue
    
    3-Magecian
    
    4-Priest
    
    
    
    5.Byte:Yapabilecek Irkı Belirler;
    
    1-Karus
    
    2-Elmorad
    
    3-Her İki Irkta Yapabilir...
    
    
    
    6.Byte:Questi Yapabilecek Charın Durumunu Belirler;
    
    1-1 - 10 Level Arası=Normal Skiller Kapalı
    
    2-10 - 60 Level Arası=Master Kapalı
    
    3-60 - 83 Level Arası=Master Açık
    
    
    
    7.Byte:Questin Olduğu Non Player Character in Olduğu Zoneyi Yazarsınız...
    
    
    
    8.Int32:Questin Olduğu Non Player Chacterin Numarası...
    
    
    
    9.Int32:Ne Olduğunu Bilmiyorum Ama Queste Göre Değişiyor...
    
    
    
    10.Byte:Eğer Yapmalı Quest İse Önce Aynı Questi 255 OLarak 2 Tane Açıyorsunuz Sonra 0'dan 4'e Kadar Yazıyoruz,Eğer Goblin Armor Gibi Direk Görev İse Sadece 4 Olarak Yazıyoruz...
    
    
    
    11.Int32:Sürekli Değişiyor Ama Aynı Questte 10.Byte'te Yazılan Değerde 0 la 4 ünki Aynı Oluyor...
    
    
    
    
    
    12.Int32:Sadece 10.Byte'teki değeri 1 Olunca Orda Bişi Yazıo...
    
    
    
    13.UInt32:Ne İStediğini Gösterir Mesela 100 Coin Getir 100 Gb Götür Gibi Bunu Item_Exchange_us.tbl'den Okur...
    
    
    
    14.UInt32:Quest Talk us değeri
    
    
    
    15.String:Bu 1351de Yok linux Dosyalarında Var Linux Dosyalarında Quest İsimli Bir Klasör Var Ordaki Dosyayı Okuyor...
    
    
    
    16.Int32:Buttonda yazıcak Yazıyı Okuyor Bunuda Quest_Guide_US.tblden Okuyor...
    
    
    
    17.Int:Quest talk us değeri


    Quest_Item_Desc_us



    Kod:
    0  - UInt32 = İtem Numarası
    
    1  - UInt32 = Üzerine Tıklayınca yerini Göstericeği Yer (Quest_Npc_Desc_us.tblsinden çeker)
    
    2  - UInt32 = Üzerine Tıklayınca yerini Göstericeği Yer (Quest_Npc_Desc_us.tblsinden çeker)


    Quest_image_us



    Kod:
    0  - UInt32 = Quest_Item_Desc_us'un 1 - 2 UInt32 Sutunlarının Okudğu Değer
    
    1  - UInt32 = NPc Nin Ssidsi
    
    2  - Byte   = Kordinatları Belirtilsinmi Belirtilmesin Mi ? 1 = Belirtilsin , 0 = Belirtilmesin
    
    3  - Byte   = Hangi Irk İçin Olsun 1 = Karus , 2 = Elmorad , 0 = Hepsi
    
    4  - Int32  = Hangi Zonede Olduğu
    
    5  - Byte   = Monster Mı Npc Mi ? 1 = Monster , 2 = Non - Player Character 
    
    6  - String = Non - Player Character Yada Monsterın Adı 
    
    7  - String = Non - Player Character Yada Monsterın Açıklaması Veya NErde Bulunduğuna Dair Bilgi
    
    8  - UInt32 = Soldaki Ki Resmini Belirler (Quest_image_us.tblden Çeker)
    
    9  - String = Bulunduğu Zonenin İsmi
    
    10 - Int32  = Monster Yada Non - Player Characterin Bulunduğu x Kordinatı
    
    11 - Int32  = Monster Yada Non - Player Characterin Bulunduğu y Kordinatı


    Quest_image_us



    Kod:
    0  - UInt32 = Quest_NPC_Desc_us'un 8 UInt32 Sutunun Okuduğu Değer
    
    1  - String = Okunacak dxt (Klasör\xxxx.dxt)


    Item_Exchange_us



    Kod:
    0  - UInt32 = Quest_Helper_us.tbl sinin 13 UInt32 Sutunun Okudğu Değer
    
    1  - Byte   = Bir fikrim yok
    
    2  - UInt32 = Toplanması Gereken İtem İdsi (Buraya Yazılan İtemler Kesinlikle Quest_Item_Desc_us 'ta Bulunması Gerekir)
    
    3  - Int32  = Toplanması Gereken İtemden kaçtane Lazım Olduğu
    
    4  - UInt32 = Toplanması Gereken İtem İdsi (Buraya Yazılan İtemler Kesinlikle Quest_Item_Desc_us 'ta Bulunması Gerekir)
    
    5  - Int32  = Toplanması Gereken İtemden kaçtane Lazım Olduğu
    
    6  - UInt32 = Toplanması Gereken İtem İdsi (Buraya Yazılan İtemler Kesinlikle Quest_Item_Desc_us 'ta Bulunması Gerekir)
    
    7  - Int32  = Toplanması Gereken İtemden kaçtane Lazım Olduğu
    
    8  - UInt32 = Toplanması Gereken İtem İdsi (Buraya Yazılan İtemler Kesinlikle Quest_Item_Desc_us 'ta Bulunması Gerekir)
    
    9  - Int32  = Toplanması Gereken İtemden kaçtane Lazım Olduğu
    
    10 - UInt32 = Toplanması Gereken İtem İdsi (Buraya Yazılan İtemler Kesinlikle Quest_Item_Desc_us 'ta Bulunması Gerekir)
    
    11 - Int32  = Toplanması Gereken İtemden kaçtane Lazım Olduğu
    
    12 - UInt32 = Questin Sonunda Verilecek Ödül İtemin İdsi (Buraya Yazılan İtemler Quest_Item_Desc_us 'ta Bulunması Gerekmez)
    
    13 - Int32  = Ödül Olarak Verilecek İtemin kaçtane  Olduğu
    
    14 - UInt32 = Questin Sonunda Verilecek Ödül İtemin İdsi (Buraya Yazılan İtemler Quest_Item_Desc_us 'ta Bulunması Gerekmez)
    
    15 - Int32  = Ödül Olarak Verilecek İtemin kaçtane  Olduğu
    
    16 - UInt32 = Questin Sonunda Verilecek Ödül İtemin İdsi (Buraya Yazılan İtemler Quest_Item_Desc_us 'ta Bulunması Gerekmez)
    
    17 - Int32  = Ödül Olarak Verilecek İtemin kaçtane  Olduğu
    
    18 - UInt32 = Bir İşlevi Var Sanırım Ama Ne Olduğunu Bilmiyorum
    
    19 - Int32  = Bir İşlevi Var Sanırım Ama Ne Olduğunu Bilmiyorum
    
    20 - UInt32 = Bir İşlevi Var Sanırım Ama Ne Olduğunu Bilmiyorum
    
    21 - Int32  = Bir İşlevi Var Sanırım Ama Ne Olduğunu Bilmiyorum


    Quest_guide_us



    Kod:
    0  - UInt32 = Quest_Helper_Us.tblsinin 16 Int32 Sutunun Okuduğu Değer
    
    1  - Int32  = 1397 de İşlevi Var Şuanda Bilmiyorum
    
    2  - Int32  = 1397 de İşlevi Var Şuanda Bilmiyorum
    
    3  - String = Button Üzerinde Görüntülenecek Yazı
    
    4  - String = 1397 de İşlevi Var Şuanda Bilmiyorum
    
    5  - String = 1397 de İşlevi Var Şuanda Bilmiyorum


    Quest_Talk_us



    Kod:
    0  - UInt32 = Evt Komutlarının Okuduğu değer
    
    1  - String = UInt32 Okununca Gözükecek Yazı
    
    2  - UInt32 = Soldaki Ki Resmini Belirler (Quest_image_us.tblden Çeker)
    
    3  - UInt32 = Genelde 2000 Kullanılır


    Quest_Menu_us



    Kod:
    0  - UInt32 = Evt Komutlarının Okuduğu değer
    
    1  - String = UInt32 Okununca Gözükecek Yazı


    NpcMopMap_info_us



    Kod:
    Nereye NE Yazılacağını bilmiyorum ancak Seede Questlerin Görünmesini Sağlar


    Quest_Monster_Exchange_us



    Kod:
    0  - UInt32 =Quest_Helper_us'taki 9-Int32 değeri
    
    1  - Int32  =Monster ssid1
    
    2  - Int32  =Monster ssid2
    
    3  - Int32  =Monster ssid3
    
    4  - Int32  =Monster ssid4
    
    5  - Int32  =Kesilcek monster miktari
    
    20. stuna kadar sıra boyle devam eder.
    TBL kısmı bitti şimdi Ebenezer'in bulunduğu klasordeki CheckMonsterEvent.evt'yi editlemek kaldi.



    CheckMonsterEvent.evt



    Kod:
    EVENT 892;  
    
    A CHECK_MONSTER 256 -1 -1 -1 20 -1 -1 -1 -1 -1 -1 -1 -1 -1 -1 -1 -1 -1 -1 -1
    
    E SAVE_EVENT 892 3
    
    E SELECT_MSG 13013 1 892 8539 4080 -1 -1 -1 -1 -1 -1 -1 -1 -1 -1 -1 -1 -1 -1 -1 -1 -1 -1 -1 -1 -1 -1 1
    
    E SELECT_MSG 13013 1 892 8540 4080 -1 -1 -1 -1 -1 -1 -1 -1 -1 -1 -1 -1 -1 -1 -1 -1 -1 -1 -1 -1 -1 -1 2
    
    E RETURN
    
    END
    
    
    
    892:Quest_helper_us'taki 9-Int32 değeri
    
    256:MOnster ssid
    
    20:Kesilicek monster miktari
    
    13013:Npc id
    
    1:Ayni kalicak.
    
    8539-8540:Quest_tak_us değeri
    
    4080:Ayni kalicak.


    NOT : Kırmızıyla yazdiğim yerlere karşılık gelen değerleri yazın.





    ALINTIDIR[/HIDE]
     
  2. discotr

    discotr New Member

    Cevap: 1397 Quest Mantığı (ALINTIDIR)



    ivallash
     
  3. SnooPy

    SnooPy New Member

    Cevap: 1397 Quest Mantığı (ALINTIDIR)



    Saol
     
  4. HEROS

    HEROS New Member

    Cevap: 1397 Quest Mantığı (ALINTIDIR)



    teşekkürler
     
  5. efsane

    efsane New Member

    Cevap: 1397 Quest Mantığı (ALINTIDIR)



    teşekkürler
     
  6. doremifa

    doremifa New Member

    Cevap: 1397 Quest Mantığı (ALINTIDIR)



    teşekkürler
     
  7. juberti

    juberti New Member

    Cevap: 1397 Quest Mantığı (ALINTIDIR)



    Teşekkürler
     
  8. Javez

    Javez New Member

    Buha İhtiyacım Vardı Çok Teşekkürler
     
  9. berkay3212

    berkay3212 New Member

    Cevap: 1397 Quest Mantığı (ALINTIDIR)



    bakalınn
     
  10. Endless

    Endless New Member

    Cevap: 1397 Quest Mantığı (ALINTIDIR)



    Teşekkürler
     
  11. MAO

    MAO New Member

    Cevap: 1397 Quest Mantığı (ALINTIDIR)



    aaaaaaaaaa
     
  12. socrates32

    socrates32 New Member

    Cevap: 1397 Quest Mantığı (ALINTIDIR)



    fgyjdfjfg
     
  13. brazil

    brazil New Member

  14. pckapat

    pckapat New Member

    Cevap: 1397 Quest Mantığı (ALINTIDIR)



    teşekkürler
     
  15. yawruaslan

    yawruaslan New Member

    Cevap: 1397 Quest Mantığı (ALINTIDIR)



    teşekkürler
     
  16. lejoner21

    lejoner21 New Member

    Cevap: 1397 Quest Mantığı (ALINTIDIR)



    bakalım bi
     
  17. kampret

    kampret New Member

    Cevap: 1397 Quest Mantığı (ALINTIDIR)



    teşekkürler
     
  18. justfor

    justfor New Member

    Cevap: 1397 Quest Mantığı (ALINTIDIR)



    qqqqqqqqqqq
     
  19. xJsKx

    xJsKx New Member

    Cevap: 1397 Quest Mantığı (ALINTIDIR)



    qqqqqqq
     
  20. selfmade

    selfmade New Member

    Cevap: 1397 Quest Mantığı (ALINTIDIR)



    +++++++++++++++++++++++
     

Bu Sayfayı Paylaş