Duyuruyu Kapat

Linkleri Görmek İçin Reklamları TIKLAYIN

Linkleri İndirmek İçin Reklama TIKLAYIN

Destek Sisteminin Doğru Kullanımı

'Knight Online' forumunda KOPvpReklam tarafından 3 Mart 2017 tarihinde açılan konu

  1. KOPvpReklam

    KOPvpReklam <marquee><span style="color: black; font-weight: b

    Katılım:
    1 Ocak 2013
    Mesaj:
    97
    Beğeniler:
    200
    Ödül Puanları:
    43
    Meslek:
    İşletmeci
    Şehir:
    Istanbul
    Merhaba Değerli Oyuncularımız,

    Her zaman yaşadığınız sorunlarla ilgili sizlere yardımcı olmak için buradayız. Destek sistemimiz hakkında sizlerden aldığımız bazı şikayetler nedeniyle bu açıklamayı yapma gereği duyduk. Destek sistemindeki yoğunluktan dolayı bazı dönemlerde biletlere geç cevap verilebiliyor, fakat çoğu zaman bu gecikme farklı sorunlardan kaynaklanmaktadır.

    Yanlış kategoriye gönderilen biletler hakkında:

    Bildiğiniz gibi destek sistemimiz üzerinden bizlere bilet gönderirken bir kategori seçmeniz gerekmektedir. Bu kategoriler sorununuzun türünü belirlemektedir. Seçmiş olduğunuz kategoriye göre, konu hakkında bilgi sahibi departman tarafından biletlerinize cevap verilmektedir. Bilet gönderirken yanlış kategoriyi seçmeniz durumunda, biletinizin cevaplanma sırası geldiğinde biletinizin tekrar doğru kategoriye yönlendirilmesine (biletiniz doğru kategoriye yönlendirildiğinde en son sıraya düşmesine) veya bazı konular hakkındaki biletlerde, biletlerin herhangi bir işlem yapılmadan kapanmasına neden olmaktadır.

    Bilet oluştururken yaşamış olduğunuz sorunun içeriğine en uygun kategoriyi seçmiş olduğunuzdan lütfen emin olun. Doğru kategoriye gönderilen biletlerde daha hızlı cevap alabileceğinizi unutmayın!

    Eksik bilgi ile gönderilen biletler hakkında:

    Bilet gönderirken sorununuzu tam olarak anlatmanız ve sizden istenen bilgileri eksiksiz olarak bizlere göndermeniz gerekmektedir. Eksik bilgi içeren bir biletin çözümlenmesi için sizden tekrar bilgi istenmektedir ve sizlerden tekrar bu bilgilerin beklenmesi bu çözüm sürecini uzatmaktadır. Özellikle "Hack, şifre & mail değişikliği, ödeme vb." gibi konularda sizden istenen bilgileri eksik vermenizin çözümlenme sürecini hızlandıracağını unutmayınız.

    Özellikle oyun içi yaşamış olduğunuz "Bug" tarzı sorunlarda göndermiş olduğunuz bilete sorunu detaylı gösteren ekran görüntüleri veya video eklemeniz, sorununuzun daha kolay anlaşılarak daha hızlı çözülmesini sağlayacaktır.

    Yapımcıdan geri dönüş beklenen durumlar hakkında:

    Bazı konularda gönderilen biletlere direkt olarak müşteri hizmetlerimiz tarafından müdahale edilememektedir ve bu sorunları müşteri hizmetleriniz yapımcı firmamıza göndermektedir. Yapımcı firmadan çözüm beklenmesi, sürecin uzamasına neden olmaktadır ve bu konuda maalesef bizlerinde beklemekten başka yapabileceği bir şey bulunmamaktadır. Bu tip durumlarda sabrınızı koruyarak bizden yeni bir cevap beklemeniz gerekmektedir.

    Gereksiz yapılan bilet güncellemeleri ve aynı konu içeriğiyle yeni bilet gönderilmesi hakkında:

    Bir bilet gönderdikten sonra biletin üzerine güncelleme yaptığınızda biletinizin cevaplanma sırasında en geriye düştüğünü bilmenizi isteriz. Sistemimizdeki sıralama son güncelleme tarihine göre sıralanmaktadır, bu yüzden çok gerekmediği sürece biletlerin üzerine güncelleme yapmaktan kaçının. Ayrıca biletinize daha cevap gelmeden aynı konu hakkında yeni biletler göndermeniz, müşteri hizmetleri sisteminde yoğunluğa sebep olduğundan sizlere geç cevap verilmektedir. Lütfen bir bilet gönderdiğinizde biletinize cevap verilmeden aynı konu hakkında yeni bir bilet göndermeyiniz.

    Live Support hakkında:

    Canlı destek sistemi sadece firmamız tarafında yeni açılan oyunlarda yaşanan "Kurulum, üyelik" vs. durumlara destek vermek amaçlı olup, sadece dönemsel olarak aktif hale getirilmektedir. Oyuncularımızdan canlı destek sisteminin her konuda destek vermesi konusunda istekler almaktayız fakat şuan için maalesef bu mümkün değildir.

    Canlı destek sistemine yeni açılan oyunlarla ilgili yaşanan başlangıç sorunları dışında gönderilen istekler ne yazık ki cevap verilmeden kapatılmaktadır.

    "İngilizce bilet gönderildiğinde daha hızlı cevap veriliyor" söylentisi hakkında:

    Oyuncularımız arasında dolaşan bir söylentide İngilizce bilet gönderildiğinde daha hızlı cevap verildiğidir. Kesinlikle böyle bir durum söz konusu değildir. Lütfen kendinizi en iyi şekilde ifade edeceğiniz ,sorununuzu en iyi şekilde anlatabileceğiniz dilde bilet gönderiniz. Cevaplanan biletler hangi dilde olursa olsun aynı sıra ile cevaplanmaktadır.

    Google Translate kullanımı hakkında:

    Bazı oyuncularımız bilet gönderirken Türkçe yazdıkları biletleri "Google Translate" kullanarak İngilizceye hatalı çevirip bize göndermektedirler. Bu şekilde gönderilen biletler çoğu kez anlaşılmamaktadır ve iki taraf içinde zaman kaybına neden olmaktadır. Lütfen bilet gönderirken kendinizi en iyi ifade ettiğiniz dili kullanınız.

    İnternette bulunan hazır bilet şablonları hakkında:

    Bazı oyuncularımız internette buldukları hazır bilet şablonlarını kullanarak biletler göndermektedir, fakat bu şablonlar çoğu zaman karışıklık yaratmaktadır. Çünkü bu şablonların hazırlandığı konular ile bilet içeriği uyuşmamaktadır. Müşteri hizmetleri olarak bu şablonları kullanmamanızı tavsiye ediyoruz.

    Otomatik cevaplar hakkında:

    Müşteri hizmetlerimiz tarafından asla otomatik cevap verilmemektedir. Her bilet müşteri hizmetleri görevlileri tarafından incelenerek cevap verilmektedir. Tüm firmalarda olduğu gibi bazı konularda hazır şablonları bizde kullanmaktayız, çünkü bu durumların farklı bir cevabı bulunmamaktadır. Örneğin; "hile kullanımından dolayı yasaklanan bir hesaba" verilecek cevap her zaman aynıdır ve müşteri hizmetleri tarafından bu tip hesapların tekrar kullanıma açılabilmesi mümkün değildir; bu nedenle bu tip bir bilete cevap verirken hesap incelendikten sonra duruma uygun şablon ile cevap verilmektedir.

    Sorun Giderici & Bilgi bankası (Knowledge Base) ve forumlarımız hakkında:

    Aslında yaşanan sorunların çoğunun çözümleri destek sistemimizde bulunan Sorun giderici ve Bilgi bankasında detaylı olarak bulunmaktadır. Aynı zamanda forumlarımız üzerinde de bir çok sorunla ilgili çözüm önerilerine ulaşabilirsiniz. Bir sorun yaşadığınızda bilet göndermeden önce destek sayfamızda bulunan Sorun giderici ve Bilgi bankasına göz atmayı sakın unutmayın, sorununuzu buradan alacağınız bilgiler ile çözerek zaman kazanabilirsiniz.

    Saygılarımızla,
    NTT GAME – Destek Ekibi
     

Bu Sayfayı Paylaş